Fakta om oss :)

Hejsan det är vi som Driver denna bloggen för ni som inte vet :)
Elin Wiberg åt Vänster och jag Elin Nyberg åt Höger :)
Jag (Elin Nyberg) går i 9:an och Elin Wiberg går i 8:an
vi går på samma skolan.
Vi har faktiskt inte kännt varandra så länge vi började lära känna varandra när
hon och Ellen som går i samma klass som Elin W
skulle börja spela innebandy med oss :)
och så tog jag och anna med dom i laget och sen
hade vi en innebandy fest och gå bestämde vi att vi skulle sova över
och då gjorde vi det och sen så har vi fortsatt att vara :)
och nu blev vi galna i 1D så nu driver vi denna bloggen :)
Vi lärde känna dom i November tror jag så
vi har kännt varandra i 6 månader ungefär :)
och jag hoppas att vi kommer vara vänner länge även fast jag kommer börja gymnasiet till hösten 
men det roliga är att jag kommer gå i ryssby och dom bor där så jag tror inte vi kommer att tappa kontakten :)
nu ska jag inte skriva mer Godnatt och sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0